Pomysł jest zawsze początkiem każdego biznesu, dlatego biznes wymaga wyobraźni. Umiejętność twórczego myślenia pozwala na poszukiwanie rozwiązań, pomysłów, tam gdzie wielu innych ich nie szuka. W warunkach dużej konkurencji i nieustannej walki o klienta, twórcze myślenie staje się przydatnym narzędziem, którym można się posłużyć zarówno w kreowaniu oryginalnych rozwiązań, jak i przy rozwiązywaniu problemów utrudniających rozwój organizacji.
Program:
- Kreatywność w działaniach menedżerskich
- Zastosowanie psychologii twórczego myślenia w biznesie
- Zasady pracy twórczej, techniki twórczego rozwiązywania problemów (burza mózgów, mind-mapping, analiza SWOT, metoda analogii, technika słowa przypadkowego, łańcuch skojarzeń, diagram Ishikawy)
- Bariery ograniczające potencjał twórczy (blokady koncepcyjne)
- Kreatywność osobista – budowanie motywacji do bycia kreatywnym