Zarządzanie rozwojem pracowników

Rozwój pracowników każdego przedsiębiorstwa powinien mieć na celu doskonalenie kompetencji pracowników, kształcenie wiedzy i umiejętności praktycznych oraz podnoszenie kwalifikacji. Takie działania powinny teoretycznie przełożyć się na wzrost zysków firmy i umocnienie jej pozycji na rynku. By jednak był to rezultat wymierny, budowanie organizacji uczącej oraz dzielenie się wiedzą pomiędzy członkami zespołu, muszą stać się nadrzędnymi wartościami przemyślanego systemu zarządzania rozwojem pracowników.

Program

  • Przedsiębiorstwo jako organizacja ucząca się
  • Determinanty rozwoju talentów
  • Kompetencje jako czynnik pomiaru potencjału pracownika
  • Budowanie modelu kompetencyjnego
  • Planowanie działań rozwojowych
  • Etapy procesu szkolenia. Potrzeby szkoleniowe i metody ich identyfikacji
  • Motywowanie przez rozwój – miejsce zarządzania kompetencjami w planowaniu karier