Już po raz drugi wspólnie z Regionalną Izbą Przemysłowo-Handlowa w Gliwicach stratujemy z cyklem szkoleń skierownym do menedżerów.
Akademia Menedżera to cykl szkoleń opartych na podstawowych kompetencjach menedżerskich. Każdy dzień szkolenia jest oparty na doskonaleniu konkretnej kompetencji niezbędnej na stanowisku menedżerskim.
7 listopada zapraszamy na szkolenie:
KOMUNIKACJA W ZARZĄDZANIU – jak budować zaangażowanie pracowników
Celem szkolenia jest uporządkowanie wiedzy dotyczącej zasad komunikacji na linii przełożony – pracownik. Podczas szkolenia przedstawimy podstawowe zasady komunikowania się w sytuacjach zawodowych wpływające na zaangażowanie i motywację pracowników
KORZYŚCI czyli na szkoleniu:
– zrozumiesz zasady i znaczenie komunikacji w sytuacjach zawodowych
– nauczysz się stosować podstawowe narzędzia komunikacyjne menedżera
– dowiesz się jak komunikacja menedżera wpływa na motywację i zaangażowanie pracowników
PROGRAM:
1. Rola komunikacji w pracy menedżera – standardy komunikacji
– monolog vs dialog
– analiza transakcyjna w komunikacji – rodzic, dziecko czy dorosły
– podstawy asertywności (komunikat JA -TY)
2. Podstawowe narzędzia komunikacyjne menedżera (algorytmy, zasady, techniki)
– zasady udzielania informacji zwrotnych
3. Komunikacja menedżera a zaangażowanie pracowników
– wpływ na zaangażowanie czyli jak komunikacja wpływa na motywację
– budowanie właściwych relacji szef – podwładny
4. Motywacja, zaangażowanie i satysfakcja
– definicje, fakty, mity i dobre praktyki
– modele i koncepcje oceny poziomu zaangażowania
– podstawowe zasady motywacji pracowników
– filary zaangażowania
|