Rozwój kapitału pracowniczego w firmach handlowych i budowlanych

Realizowane tematy szkoleniowe:

  • Skuteczny przedstawiciel handlowy
  • Warsztat profesjonalnego handlowca
  • Radzenie sobie z trudnym klientem. Trening antystresowy
  • Negocjacje handlowe
  • Profesjonalna obsługa klienta
  • ABC obsługi klienta
  • Trening pracy zespołowej. Budowanie efektywnych zespołów
  • Komunikacja interpersonalna w firmie
  • Kierowanie zespołem – negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
  • Twórcze rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji
  • Jak zmieniać ludzi i wpływać na ich decyzje
  • Prawo pracy w praktyce małego i średniego przedsiębiorcy

Szkolenia skierowane do przedsiębiorców oraz pracowników mikro, małych i średnich firm (kadra zarządzająca, handlowcy).

Czas realizacji: 01/2007 – 02/2008

Ilość dni szkoleniowych: 113

Ilość uczestników: 540